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Kaderstellen

 Bagno Sasso ist das führende Unternehmen für die Planung und Ausstattung von Bad und Wellness im gehobenen bis exklusiven Segment mit Ausstellungen in Landquart, Zürich und Minusio/Locarno. 

Für unsere Filiale in Zürich suchen wir per sofort oder nach Vereinbarung: 

Projektleiter / Innenarchitekt / Badplaner für Beratung, Verkauf und Planung 

Hauptaufgaben: 

  • • Beratung der anspruchsvollen Kundschaft in einem sehr modernen Showroom 

  • • Beratung der Bauherren bei Planungen 

  • • Planung und Gestaltung von Bädern und Wellnesseinrichtungen 

  • • Erstellung von Offerten im Bereich Bad und Wellness 

  • • Projektleitung 

  • • Einkauf, technische Abklärungen, Machbarkeitsstudien 

  • • Telefonischer, schriftlicher und persönlicher Kontakt mit Kunden, Architekten, Baufachplanern und Herstellern 

 

Ihr Anforderungsprofil: 

  • • Abschluss als Sanitär-Planer/in / Haustechnik-Planer/in / Innenarchitekt/in oder ähnlicher Abschluss in der Sanitärbranche 

  • • Fundierte EDV-Kenntnisse sowie Kenntnisse der Programme Vectorworks und Sketchup 

  • • Alter zwischen 30 und 45 Jahre, mehrere Jahre Berufserfahrung im Bad- und Wellnessbereich (unbedingt erforderlich) 

  • • Gepflegtes und sicheres Auftreten 

  • • Teamfähigkeit, Flexibilität und sorgfältige Arbeitsweise 

  • • Deutsch fliessend in Wort und Schrift. Weitere Sprachkenntnisse (E, I) erwünscht 

 

Wenn Sie eine kreative und designorientierte Persönlichkeit mit Erfahrung im Bad- und Wellnessbereich sind, so erwartet Sie ein grosser Entwicklungsspielraum in einer modernen Infrastruktur und einem motivierten Team. 

Sehen Sie sich in diesen spannenden Aufgaben für eine langfristige Herausforderung? Dann freut sich Rolf Senti auf Ihre vollständigen digitalen Bewerbungsunterlagen. 

Direktbewerbungen werden bevorzugt behandelt. 

Bagno Sasso AG Zürichbergstrasse 80 8044 Zürich 

info@bagnosasso.ch 

www.bagnosasso.ch 

Fach- und Führungsstellen sind Herausforderungen. Für Suchende und für Unternehmen. Mit ausgewählten Partnerfirmen haben wir einen regen Austausch. Wir beraten im gesamten Umfeld Kommunikation für KMU. 35-jährige Erfahrung macht uns zum ehrlichen Sparringpartner. Dank unserem Netzwerk finden sich Synergien um gesucht und gefunden zu werden.

Head of Sales & Marketing Code 12

About the Company

One of the leading Swiss software engineering companies.  It has multiple locations across Europe with over 300 employees. The headquarters of said company is located near Zurich Lake.

Job description

As the head of Sales & Marketing, you will utilize your strong background in sales, key account, and marketing management to strengthen the company’s commercial organization and continue the Group’s success story. This challenging and high-visibility position provides leadership and management oversight of all commercial aspects within the Group and puts a strong emphasis on acquisition, digital marketing, and revenue management.

You are responsible for the implementation of all commercial objectives of the company. This includes the definition and implementation of the sales and marketing strategy using the appropriate measures. You are a self-starter, result-driven personality with a proven sales background while experience in Information Technology (shoring) sector is a plus.

With the committed support of the company’s Group, you will be responsible to meet financial growth, and client happiness goals. You are part of the Group Executive Board and report to the Group CEO.

Responsibilities and objectives

  • Control and optimization of the contribution margin through appropriate margin and cost management, including reporting and strategic controlling.

  • Definition of Group-wide sales and marketing targets and their implementation.

  • Acquisition of new strategic development of existing customers.

  • Overall responsibility for external communications including website. Active support of the development centers in (employer) branding.

  • Market analysis and, based on this, further development of strategic positioning. Further development of the product portfolio as well as the development of new business areas.

  • Responsible for key account management. Achieving the highest possible customer satisfaction. Organization, monitoring, and optimization of existing customer relationships in all commercial and organizational matters.

  • Supporting the CEO in representing the company to all external stakeholders.

  • Supporting the COO in the definition and control of the innovation process of the Group.
     

Requirements and personal success factors

  • Demonstrated track record of success in sales and marketing (6 years minimum relevant experience and at least 3 years of overall commercial responsibility)

  • Academic degree in economics, business administration, or equivalent.

  • Project management experience with a strong practical focus and “can do” attitude (“getting things done”).

  • Outgoing personality, able to build trust quickly and maintain it.

  • Excellent written and verbal communication skills in both (Swiss) German and English.

  • Willingness to travel and visit our locations sporadically.

  • Well-developed understanding of the software shoring industry and its challenges regarding winning and retaining clients is a plus.

  • International mindset and cross-cultural management competencies.

  • Able to position and represent the company successfully in the market, during customer interactions and visits.

  • Office location Pfäffikon SZ, hybrid working model applied.

 

Send your application to

Jobwork Solution AG

André Veya

Senior  Personel Consultant

+41 79 398 49 99

CH-8832 Wollerau

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